..Trejde MVC besöket..

I vecka 25 så gör man ett besök hos MVC, var inte så komplicerat, vi pratade lite om hur jag mår och så. Sen så tog hon upp lite om amning å de, men det är väl inte något jag funderat på speciellt mycket, det är ett självklart val för mig att jag ska amma så länge det går och om det går. För vissa fungerar det ju inte alls och för vissa fungerar det ibland. Men det är ju en sån sak som vi får se när Mini behagar komma ut. Om h*n är sugen på tisse eller inte. Så kollade vi blodtryck och tog en vikt åsså lyssnade vi såklart på hjärtljuden och kollade SF måttet. Fick en ny tid om tre veckor så då blire å ta lite prover först också. Första besöket hos MVC så kollade vi ju min vikt å då var jag ju i vecka 8 å då har jag för mig att jag vägde kring 73 på den vågen. Så har alltså gått upp totalt 5 kg ungefär sen dess. På vågen hemma så visar det att jag gått upp kring 4 kg, men den är nog inte lika tillförlitlig...  

Denna gång V.25.
Hb: Togs inte
Blodtryck: 103/65
Blodsocker: Togs inte.
SF-mått: 22 cm
Minis hjärtljud: 140 slag/minut
Vikt: 78,7 kg

Förra gången V.20.
Hb: 132
Blodtryck: 112/66
Blodsocker: 7,7
SF-mått: 15 cm
Minis hjärtljud: 144 slag/minut

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0