..Fjärde MVC besöket..

Igår så var vi hos barnmorskan igen. Det är verkligen goddag goddag hej och hejdå besök. Tog typ 20 minuter eller så. :) Nåja, men det är ju bra att man får gå dit ändå så man vet att allt är bra med Mini å de. Var i fredags å tog lite prover och allt är då bra än så länge. Vilket är skönt, lite lågt blodtryck men det har jag ju alltid haft ändå, och det är faktiskt bättre att det är för lågt än för högt. SF måttet hade ökat med 5 cm på tre veckor så Mini växer då. Hiih,, fast det ser man ju på magen också. Det blir bara större och större. =) Vi pratade lite om själva förlossningen å sånt runt den, sen så ska jag även ringa till sjukgymnast så jag får en tid så kan jag kansek få ett sånt dära bälte som håller ihop fogarna. Här är iaf resultaten på proven å de. Å nästa gång jag ska dit blir i v.31 den första augusti då får vi träffa Nina för våran BM är på semester då. Å sen efter den gången så blir det att gå dit med två veckors mellanrum.

Den här gången v.28
Hb: 125
Blodtryck: 108/70
Blodsocker: 5,5
SF-mått: 27 cm
Minis hjärtljud: 140 slag/minut
Vikt: Togs inte

Förra gången V.25
Hb: Togs inte
Blodtryck: 103/65
Blodsocker: Togs inte.
SF-mått: 22 cm
Minis hjärtljud: 140 slag/minut
Vikt: 78,7 kg


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0