..Slutet på vecka 28..

Idag är sista dagen på vecka 28... Å jag vet att jag tjatar hela tiden men tiden går så himla fort, jag menar, snart är det dags!! Det här veckan har jag väl haft lite mera foglossningar. Men har jobbat en hel del då också, nån enstaka humörsvängning har jag också haft samt lite illamående faktiskt. Idag blir det ett besök hos barnmorskan, lyssna på Minis hjärtljud å mäta magen, alltid lika spännande. :) Så får vi se vad provresultaten visar som jag var å tog i fredags. Ska även höra med henne om ett foglossningsbälte eller vad dom nu heter. Tror att de vore bra och ha. Och ett sånt kan man nog få ut via sjukgymnast. Vi får se vad hon säger. :) Annars så sparkar det och lever om som tusan, här en dag när jag precis hade somnat och Robert höll handen på min mage så var det en rejäl spark, jag vaknade å hoppa till. Blev nästan rädd för jag förstod inte först vad det var. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0