..Slutet på vecka 29..

Ja men hjälp, det är nästan så man börjar känna sig lite småstressad över att tiden går så himla fort. Å än är det massor som ska fixas. Den här veckan har jag bara haft mina vanliga foglossningsbesvär, men om det blir värre än vad jag har det nu så ska jag ringa till sjukgymnast så jag får komma dit så dom kanske kan hjälpa mig då. Mini är i full gång som vanligt :)

Det är så himla sjukt att graviditeterna kan vara så himla olika. Jag menar är man förkyld så är de ju i princip på samma sätt för alla människor med samma symtom å de. men en graviditet är verkligen olika från person till person. Det är ju bara å jämföra min och Lisens. Är så sjukt att hon har en massa problem som inte jag har. För vi går ju ändå igenom samma grej just nu men att det ändå är så himla olika. Som min BM sa, det borde finnas en instruktionsbok i hur det fungerar. Då skulle det vara lite lättare. :) Hehe. Men nu kan ju allt möjligt hända å man vet aldrig från dag till dag hur man mår eller om det händer något annat.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0