..Sparkar och tankar..

Inatt har lilla krabaten Mini var väldigt aktiv i magen. Har till å med vaknat av alla rörelser. Det har inte hänt förut. :D Å tryckt på när jag legat på sida så man nästan får ont. Hihih.. men samtidigt så är det så underbart att man inte vet hur man ska förklara denna känsla. Jag har nog insett att jag inte riktigt fortfarande har förstått att jag har ett litet underverk i magen. Är så svårt att beskriva alla känslor man har inom sig. Den längtan man känner, nyfikenheten på om det är en pojke eller flicka, vilken färg på ögonen, om det är en stor eller liten krabat. Ja de finns så mycket som man går omkring och tänker på men samtidigt så känner jag mig så himla lugn. Har även börjat fundera lite på det här med förlossningen å de, man har väldigt många tankar kring allt just nu känns det som. Men jag vet att allt kommer bli bra ändå :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0